Tytuł projektu:
„Budowa obejścia m. Gościno w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 162”
Uczestnicy procesu inwestycyjnego:
Zamawiający: Województwo Zachodniopomorskie ul. Korsarzy 34, Szczecin |
|
Wykonawca: |
|
Realizator umowy: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin |
|
Zarządzający Projektem: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych "Powiernik" Sp. z o.o ul. 4 Marca 38, 75-708 Koszalin |
Informacje ogólne o umowie z Wykonawcą robót budowlanych:
Opis projektu:
Trasa nowoprojektowanej obwodnicy przebiega po terenach uprawnych będących własnością gminy jak również po nasypie starej kolejki wąskotorowej. Celem realizowanego projektu jest poprawa warunków ruchu drogowego i bezpieczeństwa pieszych oraz wykluczenie z centrum miasta ruchu tranzytowego miedzy Kołobrzegiem a droga krajową nr 6. Nowoprojektowany odcinek obwodnicy przewidziano jako drogę klasy G o długości około 2,8km. W miejscach włączenia się obwodnicy w drogę nr 162 zaprojektowano jako skrzyżowania skanalizowane. Ponadto w celu zapewnienia komunikacji z istniejącymi szlakami drogowymi zaprojektowano cztery ronda.
Roboty budowlane swoim zakresem poza budową nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 162 obejmują również budowę :
Stan istniejący, na dzień przekazania placu budowy 31.08.2011 roku:
Wykonawca organizuje zaplecze budowy. Zakładana jest osnowa realizacyjna dla zadania.
Stan istniejący, na dzień 30.09.2011 roku:
Wykonawca przystąpił do usuwania drzew i krzaków oraz robót ziemnych związanych z odhumusowaniem.
Stan istniejący, na dzień 31.10.2011 roku:
Wykonawca jest w trakcie robót ziemnych związanych z odhumusowaniem i przygotowywaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej drogi.
Stan istniejący, na dzień 30.11.2011 roku:
Wykonawca jest w trakcie robót ziemnych związanych z odhumusowaniem i przygotowywaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej drogi. Układana jest kanalizacja deszczowa.
Stan istniejący, na dzień 30.12.2011 roku:
Trwają prace branży kanalizacyjnej. Pozostałe roboty zostały wstrzymane z uwagi na panujące warunki pogodowe.
Stan istniejący, na dzień 31.01.2012 roku:
Z uwagi na panującą pogodę tj. niską temperaturę prace zostały wstrzymane.
Stan istniejący, na dzień 29.02.2012 roku:
Z uwagi na panującą pogodę tj. niską temperaturę oraz opady śniegu prace zostały wstrzymane.
Stan istniejący, na dzień 30.03.2012 roku:
Po okresie zimowym wznowiono prace branży sanitarnej oraz branży elektrycznej.
Stan istniejący, na dzień 30.04.2012 roku:
Wykonywane są roboty ziemne związane z poszerzeniem korpusu drogowego na starym nasypie kolejki. Wykonywane są również roboty ziemne od strony Kołobrzegu z usunięciem gruntu do wymaganej rzędnej.
Stan istniejący, na dzień 30.05.2012 roku:
Wykonywane są roboty ziemne związane z układaniem mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5. Usuwane są kolizje branży elektrycznej z prowadzonymi robotami ziemnymi.
Stan istniejący, na dzień 30.06.2012 roku:
Wykonywane są roboty ziemne związane z układaniem mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5.
Stan istniejący, na dzień 30.07.2012 roku:
Wykonywane są roboty ziemne związane z układaniem mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 oraz wykonywany jest zbiornik retencyjny.
Stan istniejący, na dzień 31.08.2012 roku:
Wykonywane są roboty ziemne związane z układaniem mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5mm.
Stan istniejący, na dzień 30.09.2012 roku:
Wykonywane są roboty ziemne związane z układaniem mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5mm oraz mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5mm. Rozpoczęto ustawianie krawężników na odcinkach między projektowanymi rondami.
Stan istniejący, na dzień 31.10.2012 roku:
Wykonywane są roboty ziemne związane z układaniem mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 oraz mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5. Trwa ustawianie krawężników na odcinkach między projektowanymi rondami. Profilowane są skarpy rowów.
Stan istniejący, na dzień 30.11.2012 roku:
Wykonywane są roboty ziemne związane z układaniem mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 oraz mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5. Trwa ustawianie krawężników na odcinkach między projektowanymi rondami. Kopane są rowy wraz z profilowaniem skarp.
Stan istniejący, na dzień 31.12.2012 roku:
Z uwagi na panujące warunki atmosferyczne od 10.12.2012r oraz przerwę świąteczną roboty zostały wstrzymane.
Stan istniejący, na dzień 31.01.2013 roku:
Z uwagi na panujące warunki atmosferyczne roboty zostały wstrzymane.
Stan istniejący, na dzień 28.02.2013 roku:
Z uwagi na panujące warunki atmosferyczne roboty zostały wstrzymane.
Stan istniejący, na dzień 29.03.2013 roku:
Z uwagi na panujące warunki atmosferyczne roboty zostały wstrzymane.
Stan istniejący, na dzień 30.04.2013 roku:
Mimo ustępującej zimy wykonawca nie wznowił robót.
Stan istniejący, na dzień 31.05.2013 roku:
W bieżącym miesiącu wykonawca przystąpił do układania konstrukcyjnych bitumicznych na odcinkach miedzy rondami jak i odcinku szlakowym. Rozpoczęte zostały roboty ziemne w obszarze rond celem wykorytowania i ułożenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni.
Stan istniejący, na dzień 31.06.2013 r. - 1.11.2013 r.
W miesiącach czerwiec - październik trwała procedura odbioru robót od pierwszego Wykonawcy z uwagi na jego upadłość i niemożliwość dokończenia robót, oraz prowadzono również procedurę wyłonienia drugiego Wykonawcy robót na dokończenie zadania.
Stan istniejący, na dzień 30.11.2013 roku:
25.10.2013 przekazano plac budowy nowemu Wykonawcy - Firma INFRABUD z Koszalina.
W okresie od przekazania placu budowy do 30.11.2013r Wykonawca oznakował plac budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji i oznakowania na czas robót co zostało odebrane przez nadzór.Wykonawca nie realizował nowych elementów robót a jedynie prace utrzymania wykonanych już robót.
Stan istniejący, na dzień 31.12.2013 roku:
W miesiącu grudzień 2013r Wykonawca nie realizował nowych elementów robót a prowadził jedynie prace utrzymaniowe wykonanych robót w tym oznakowania placu budowy.
Nie wykonano nowych zdjęć gdyż zakres robót wykonanych nie uległ zmianie w stosunku do XI 2013r
Stan istniejący, na dzień 31.01.2014 roku:
W miesiącu styczeń 2014r Wykonawca nie realizował nowych elementów robót a prowadził jedynie utrzymanie wykonanych już elementów robót w tym oznakowania placu budowy(zgodnie z harmonogramem przerwa w realizacji robót z uwagi na warunki zimowe, niesprzyjające warunki atmosferyczne).
Nie wykonano nowych zdjęć, gdyż zakres i postęp robót wykonanych nie uległ zmianie w stosunku do XII 2013r
Stan istniejący, na dzień 31.02.2014 roku:
W miesiącu luty Wykonawca nie realizował nowych elementów robót a prowadził jedynie utrzymanie wykonanych już elementów robót w tym oznakowania placu budowy(zgodnie z harmonogramem przerwa w realizacji robót z uwagi na warunki zimowe, niesprzyjające warunki atmosferyczne).
Nie wykonano nowych zdjęć, gdyż zakres i postęp robót wykonanych nie uległ zmianie.
Stan istniejący, na dzień 31.03.2014 roku:
W miesiącu marzec prowadzono następujące roboty:
Stan istniejący, na dzień 30.04.2014 roku:
W miesiącu kwiecień prowadzono następujące roboty:
Stan istniejący, na dzień 30.05.2014 roku:
W miesiącu maj prowadzono następujące roboty:
Stan istniejący, na dzień 30.06.2014 roku:
W miesiącu czerwiec prowadzono następujące roboty:
Stan istniejący, na dzień 31.07.2014 roku:
W miesiącu lipiec prowadzono następujące roboty:
Stan istniejący, na dzień 29.08.2014 roku:
W miesiącu sierpień prowadzono następujące roboty: